In 6 stappen afvallen met mij als coach

In 6 stappen gezond afvallen met mij als coach

Wil jij kilo’s verliezen? Een strakker lichaam? Of switchen naar een gezondere levensstijl? Ik help je in 6 stappen afvallen. Gezond en fit, zonder dat je alle lekkere dingen hoeft te laten staan! Binnen dit zesstappenprogramma duurt elke fase een maand. We spreiden het dus uit over zes maanden. Ik ben je persoonlijke coach.

Wat mag je verwachten van mij als coach?

Als coach ben ik jouw steun en toeverlaat tijdens het complete programma en natuurlijk mag je me na het verstrijken van de 6 maanden ook altijd appen als je vragen hebt! 

  • Persoonlijke vragenlijst
  • Doelen opstellen
  • Lijst met goede en slechte voeding
  • Recepten die aansluiten bij de fase
  • Voedingsdagboek
  • Persoonlijk advies over supplementen
Rouge Panda remote werken

We beginnen met een vragenlijst. Aan de hand van jouw antwoorden, bepalen we samen je doelen. Vervolgens stuur ik je een lijst met goede en slechte voedingsmiddelen, die kun je gebruiken om te checken wat wel en niet goed is als je wilt afvallen. Ik deel ook recepten met je, die aansluiten op de fase waar je op dat moment in zit. Ik help je om een voedingsdagboek bij te houden, adviseer over supplementen die je kunt gebruiken ter ondersteuning en je mag me alles vragen… ook als je even in een dip zit, JUIST dan!

Volg mijn programma

Mijn gezond afvallen-programma volgen? Begin vandaag nog en vink je goals één voor één af!

Gezond afvallen in 6 stappen

Fase 1 – Gezonder en fitter

In de eerste fase van het programma help ik je om je lichaam te laten afkicken van slechte eetgewoonten. Toegevoegde suikers, vetten en andere slechte voedingswaarden zijn grote veroorzakers van overgewicht en andere gezondheidsproblemen. Ze zijn heel verslavend, je krijgt sugar cravings en nachtelijke trek. Het doel is niet alleen om gewicht te verliezen, maar ook om het lichaam te reinigen en te ontgiften. Helemaal stoppen hoeft niet in dit programma, minderen wel. Het worden traktaties, die je jezelf soms best mag gunnen! 

Gezonde eetgewoonten

De resultaten na fase 1

Je ziet resultaat op de weegschaal, de eerste kilo’s zijn eraf. Yes, goed gedaan! Je algehele gezondheid verbetert ook, je hebt meer energie. Sommige mensen krijgen last van hoofdpijn en voelen zich moe als ze hun suikerinname verminderen. No worries, dat is heel normaal in de eerste dagen. Je lichaam moet wennen aan de reset. Na een paar dagen verdwijnen de klachten vanzelf.

Fase 2 – Gewichtsverlies

In elke fase worden nieuwe veranderingen in je eetpatroon toegevoegd. Hierbij krijg je tips die passen bij jouw doelen en binnen het zesmaandenplan en doe ik suggesties voor voedingssupplementen die je in deze fase ondersteunen. 

Resultaten na fase 2

In de tweede maand begint het gewichtsverlies echt goed op gang te komen. Je moet kleding in één of twee maten kleiner kopen en vooral de overtollige kilo’s aan benen, buik en billen zijn zichtbaar minder.

Gezond en veilig afvallen

Fase 3 – Innerlijke balans

De meeste mensen die willen afvallen, beginnen vol frustraties aan mijn programma. Ze ervaren de ongemakken van overgewicht, maar het wil er maar niet af! In de eerste twee maanden zul je deze frustraties ook nog voelen. Je lichaam moet wennen aan je nieuwe eetgewoonten. Dit gaat met ups en downs. In fase 3 zul je merken dat je in wat rustiger vaarwater terechtkomt en je nieuwe levensstijl gaat omarmen. 

Yoga om af te vallen

Resultaten na fase 3

In de derde maand raak je niet alleen gewicht kwijt, maar ook de ballast die je meedraagt als je (ongewenst) overgewicht hebt. Je verliest weer de nodige kilo’s en raakt steeds gemotiveerder door de resultaten die je boekt.

Leestip: Afvallen: de beste route naar een gezondere jij

Fase 4 – Meer dan de helft aan streefkilo’s kwijt!

Als we bij stap 4 zijn aangekomen, zit de eerste helft van je programma erop. Dit betekent nieuwe regels, nieuwe recepten en nieuwe kilo’s te verliezen! Je stressniveau zal deze maand nog verder dalen en je voelt jezelf steeds meer zen worden 🧘🏻Deze innerlijk balans is belangrijk bij het behalen van je doelen, ook stress is een dikmaker en het helpt je op geen enkele manier om iets te bereiken!

Gezond afvallen in 6 fases

Resultaten na fase 4

Eenmaal over de helft van het programma, zit je er lekker in. Je bent nu ook zo ongeveer de helft kwijt van het totale gewicht dat je wilt verliezen. Je hebt inmiddels gezonde alternatieven gevonden voor je cravings, zoals: aardbeien, meloen en ander fruit en suikervrije producten.

Fase 5 – De kilo’s vliegen eraf

In de vijfde maand ben je helemaal gewend geraakt aan je nieuwe levensstijl. Natuurlijk vind je die sorbet waar je altijd zo dol op was niet ineens vies, maar je mindset is veranderd. Je weet hoeveel moeite het kost om die sorbet weer kwijt te raken en maakt compromissen met jezelf. 

Resultaten na fase 5

In fase 5 vliegen de kilo’s eraf. Aan het einde van deze maand dit je bijna, of soms zelfs al helemaal, op het streefgewicht dat je in je doelen hebt benoemd.

Vakantiekilo's verliezen

Fase 6 – Onderhoud

De laatste stap van het programma is onderhoud. Als je na het volgen van dit 6 stappenprogramma weer in je oude eetgewoonten vervalt, kom je weer aan. Zo simpel is het. In de vorige stappen ben je langzamerhand al overgestapt op een nieuwe levensstijl en eraan gewend geraakt. Nu is het alleen nog een kwestie van onderhoud met gezond en gedoseerd eten en eventueel met voedings- en vitaminesupplementen die je ondersteunen.

Resultaten na fase 6

Na het doorlopen van alle 6 de stappen, heb je je doel bereikt. Met goed onderhoud zorg je ervoor dat je in shape blijft.

Afvallen en slank blijven
0
    0
    Jouw winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar de shop